Imoned projekto naujienlaiškis
IMONED yra projektas, skirtas redukuoti mokyklas, t.y. įvairių ugdymo lygių mokytojus (pradinio ir vidurinio ugdymo mokyklų). Projektas prisideda prie prioriteto “Mokytojų profesijos profilių stiprinimas” įgyvendinimo per mokykliniam švietimui ir mokytojams skirtų įrankių sukūrimą. Šie įrankiai yra skirti mokytojams, kurie nėra gerai susipažinę su nuotolinio mokymo ir mokymosi problemomis dabartinėje epidemijos situacijoje. Nepaisant dabartinės situacijos, problemų, susijusių su mokytojų žinių spragomis nuotolinio mokymosi srityje, vistiek išliks. IMONED projektas, atliepdamas į prioritetą „Inovatyvios praktikos skaitmeninėje erdvėje“, padės sumažinti šias problemas šalyse, kuriose problema atsirado netikėtai.
Projektas IMONED taip pat skirtas tenkinti ilgalaikius mokytojų poreikius, tokius kaip gerinti savo įgūdžius ir tobulinti kompetencijas kuriant šiuolaikinį mokymo turinį savo mokiniams bei nuolatiniam tobulėjimui naudojant inovatyvias ir modernias technologijas bei priemones.
2021 metų Lapkričio 9 ir 10 dienomis Krokuvoje įvyko 3-čiasis tarptautinis projekto susitikimas, kuriame dalyvavo projekto dalyviai iš Ispanijos, Lenkijos, Lietuvos ir Turkijos. Susitikimas vyko projekto partnerio Popiežiaus Jono Pauliaus II universiteto (UPJPII) Krokuvoje patalpose. Buvo aptartas paskutinis projekto rezultato įgyvendinimo etapas IO1 – Nauja ir inovatyvi nuotolinio mokymosi ir metodikos programa. Posėdyje taip pat buvo parengtas ir aptartas rezultato IO2 planas. Konsorciumas prisijungė prie Erasmus dienos 2021 m. spalį su IMONED gyva muzika ir informacine sesija. 2021 m. gruodžio mėn. Kauno universiteto organizuojamoje konferencijoje ALTA’ 21 taip pat pristatėme IO1 rezultatus pavadinimu „Nuotolinio mokymo padėtis Ispanijoje, Lenkijoje, Lietuvoje ir Turkijoje“.