Kaip kurti patrauklų ugdymo turinį?
Rengiant ugdymo turinį reikia atkreipti dėmesį į pagrindinius turinio struktūrinius elementus. Kadangi turinio gavėjas šiandieninė visuomenėje turi labai daug dirgiklių, lygiai taip pat ir su turiniu reikalavimai keliami, kad pristatant būtų paveikti visi klausytojo pojūčiai: regėjimas, girdėjimas, uoslė, skonis, lytėjimas. Nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad rengiant turinį į tai atsižvelgti itin sudėtinga, tačiau rengiant šias rekomendacijas bandysime pateikti pagrindinius patarimus, į ką reikia atsižvelgti rengiant patrauklų ugdymo turinį.
Pirmiausia siekiant nustatyti pagrindinių elementų charakteristikas reikia apsibrėžti kas yra tikslinė auditorija ir būtent kaip vyksta tikslinės auditorijos informacijos priėmimas. Jeigu kalbame apie ikimokyklinio amžiaus vaikus, tai tokie vaikai daugiausiai informacijos suvokia per vaizdą, kai tuo tarpu gimnazinių klasių moksleiviai informaciją puikiai suvokia per tekstą ir vaizdas tampa papildomuoju turiniu arba video gali būti pagrindinis turinys. Rengiant bet kokios temos ugdymo turinį reikia atkreipti dėmesį į:
· Tikslinę auditoriją;
· Koncentruotą tekstą;
· Aukštos kokybės vaizdinę medžiagą;
· Video medžiagos trukmę;
· Interaktyvių užduočių integraciją pagrindinės ugdymo turinio kuriamos žinutės užfiksavimui;
· Tarp teksto, vaizdo, video ir interaktyvių užduočių taikyti tolygią proporciją. T.y. neperkrauti viso turinio vienu elementu, o jungti ir integruoti.
Daugiau skaitykite šia tema projekto imonde.eu svetainėje.